Zbog čega izvršit outsourcing?
Vanjska linija za korisnike
može poboljšati uspjeh
vašeg govornog programa
Zašto izvršiti outsourcing hotlinea za zviždanje?
Izgradite povjerenje među svojim zaposlenicima
Vaša organizacija možda već ima internu žviždačku hotline telefonsku liniju.
Međutim, interni hotline često propadaju zbog nedostatka povjerenja zaposlenika, ograničene dostupnosti i straha od osvete.
Povećajte količinu izvješća
Dvije trećine naših klijenata izvijestilo je da je eksternalizirani telefonski hotline telefonski broj povećavao šanse zaposlenika koji prijavljuju nepravdu (2016 anketa korisnika).
Više izvješća pružaju vam veće šanse za sprečavanje štete vašim zaposlenicima, vašoj robnoj marki i klijentima.
Prednosti outsourcinga

Povećajte dostupnost
Vaši zaposlenici će dobiti svaku priliku da prijavljuju nepoštivanje naših telefonskih, mobilnih aplikacija, internetskih i e-mail alata za izvješćivanje.

Gradite povjerenje
Bez obzira koliko je “otvorena” vaša kultura, neki zaposlenici se boje odmazde i uvijek će favorizirati nepristranost vanjskih pružatelja usluga telefonske hotline linije.

Povećajte stručnost
Outsourcing hotline linije znači da koristite iskustvo najdužeg europskog vanjskog pružatelja usluga hotline linije.

Poboljšajte reputaciju
Postavljanje neovisne telefonske hotline linije pokazuje vašu predanost stvaranju otvorenog i poštenog radnog mjesta za svoje zaposlenike.

Gradite povjerenje
Bez obzira koliko je “otvorena” vaša kultura, neki zaposlenici se boje odmazde i uvijek će favorizirati nepristranost vanjskih pružatelja usluga telefonske hotline linije.

Smanjite troškove
Organizacije često smatraju da je isplativije izdvojiti njihov hotline, a ne sredstva namijenjena internom rješenju.
Zašto izvršiti outsourcing hotlinea za zviždanje?
Izgradite povjerenje među svojim zaposlenicima
Vaša organizacija možda već ima internu žviždačku hotline telefonsku liniju.
Međutim, interni hotline često propadaju zbog nedostatka povjerenja zaposlenika, ograničene dostupnosti i straha od osvete.
Povećajte količinu izvješća
Dvije trećine naših klijenata izvijestilo je da je eksternalizirani telefonski hotline telefonski broj povećavao šanse zaposlenika koji prijavljuju nepravdu (2016 anketa korisnika).
Više izvješća pružaju vam veće šanse za sprečavanje štete vašim zaposlenicima, vašoj robnoj marki i klijentima.